Industria auto la control!

Cutremurul a trecut, oamenii îşi analizează opţiunile. Guvernele acordă sprijin pentru angajaţii care… nu mai au de lucru, dar nu le poate cere nimeni să facă asta la infinit. <<Pentru valul 2, ajutorul va fi mult mai selectiv>> declară boss-ul Nissan Makoto Uchida, dând tonul, Spune că nu se va mai tolera prezenţa angajaţilor de care nu mai este nevoie. <<Bine dar ei ce vor face?>> intreabă industria, iar analiştii ridică din umeri. Habar nu au. Dar dacă nu venea această pandemie, ce s-ar fi ales de ei? Pentru că un lucru este clar: volumele de după intrarea în moul mileniu nu vor mai fi atinse niciodată. E clar că foarte multe unităţi de asamblare, foarte mulţi angajaţi ai altora, care vor fi cumva păstrate, vor ajunge pe drumuri. Dacă nu primeau, măcar pentru o vreme, ajutoare, ce s-ar fi ales (deja) de ei?

Amazon a comandat 1800 de VAN-uri electrice de la Mercedes pentru livrări. E un fel de gură de oxigen… În toată lumea au crescut comenzile de maşini electrice, iar asta a demonstrat că se poate face comerţ cu automobile şi fără showroom-uri luxoase, fără angajaţi obedienţi care să tragă 7 piei de pe cumpărătorul care nu vrea decât nişte cai putere în plus… Industria se reorganizează. Credeaţi că se poate face aşa ceva fără o pandemie în care unii umbă cu mănuşi, alţii cu mască?