IAA 2019: Asteptarile mici

Exista viata si dincolo de clasa premium!

Ford: Puma (SUV compact pe platforma Fiesta-mai mult estetic decat off-road, atac la T-Cross de la VW), Explorer (best-seller in America, vine pe batranul continent sa ajute la cresterea vanzarilor-sigur va reusi sa faca asta, un SUV gigantic, plug-in hybrid, multa putere)
Hyundai: i10, EV Concept
Honda: E de serie (pana in 2025 Honda va avea o gama de modele exclusiv electrice; acum 136 sau 154 CP si cuplul de 315 NM, 220 km autonomie), Urban EV Concept
KIA: XCeed (comapcta sportiva cu alutra de SUV si mostenire de buna calitate)
Land Rover: Defender (este icoana lor, se asteapta un concept car, greu de asteptat mai mult)
Opel nu a stabilit inca directia pe viitor, deci multe noutati nu vor fi. Corsa si Corsa e, Astra Facelift discret.
SEAT si Cupra: se curenteaza (subsidiara VW lanseaza 6 modele electrice pana in 2021)
Skoda: Superb Facelift (trebuie sa traga de clientii brandurilor serioase!), Superb Scout (pentru indrazneala oamenilro avuti de la tara), Citigo-e IV (jucarie de oras la concurenta cu telefonul mobil)
VW: T-Roc cabrio (SUV Topless), Tiguan R (acelasi Tiguan cu tuse sportive), ID.3 (daca n-ar fi semanat atat de mult cu gama pe care vrea sa o faca uitata, aka Dieselgate, ar fi fost un model reusit-noua masinuta electrica de la VW)

Absentele: Fiat, Jeep, Alfa Romeo, Mazda, Volvo, Nissan, Toyota, Peugeot, Citroen, DS, Renault, Subaru, Suzuki, Mitsubishi, Dacia

Incepand de maine, vom posta esentialul de la salon. Nu vom face varza informatiile, vom posta in fiecare zi cate ceva util. Asta e ramasagul nostru!