Noul Retro Honda e

Honda e
Japonezii se concentrează pe propulsia electrică. Versiunea prezentată în martie la Geneva, un concept premergător versiunii de serie va fi continuată acum cu modelul finit. Nu vă așteptați la ceva spectaculos ca aspect: japonezii nu au avut designeri procepuți niciodată. Honda nu a luat nimănui piuitul pentru cum arată ci pentru ce și cum face.
Honda e poate fi deja pre-comandat. Așa digitalizat cu e!
După ce au lansat conceptul Urban EV, japonezii au colectat reacții: seamănă cu Golf 1 sau cu Peugeot 205 și are un aer futurist. Era fix ce trebuia.
Lansarea efectivă a livrăruilor se va face abia de anul viitor și sunt disponibile 5000 de unități pentru Euopa. Am mai spus-o, automobilul electric așteaptă terminarea tuturor războaielor duse pentru rezerva de țiței și apoi terminarea acestui tip de combustibil, care a propulsat omenirea vreme de un secol și ceva.
Dacă vreți să vă rezervați un exemplar din cele 5000, trebuie să plătiți 800 de EUR și să așteptați cuminți anul viitor, având garanția că, dacă vă răzgândiți, veți primi banii înapoi.
Dar dacă vă păstrați prioritatea, să știți că nu ați dat avans pentru mașină. Ați rezervat doar locul în față, atât. De plătit plătiți numai după ce semnați contractul. Și mai trebuie să spuneți acum ce culoare vă face cu ochiul. Sunt 5 culori puse la bătaie.
Motorul are 100 de Cai Putere și beneficiază de autonomie moderată, de 200 de km. Puntea spate este activă. Prețul de referință este de 20,000 EUR.
Bateria Li-Iohn este plasată sub podea iar distribuția maselor e 50:50.
Tehnologia este, firește, de ultimă oră și se vor face software update-uri fix ca la telefoanele mobile. Aâi văzut unde e Oglinda Retrovizoare? Da, în mânerul ușilor.
Reîncăcarea rapidă se poate face în 30 de minute (80% din capacitate).

Honda prezintă la Frankfurt noul model electric; tușa retro e un argument!