Porsche Panamera 4E Hybrid

Panamera 4 E Hybrid este un clasic al gamei premium germane şi poate fi al dvs. pentru ceva mai mult de 100,000 EUR. Desigur, pentru foarte multă lume, nu există nimic peste această limită pentru că nu pot oricum să o atingă. Aşadar se adresează celorlalţi. E cu puţin mai ieftină totuşi decât Mercedes Benz S500L dar mai scumpă decât un BMW 740E IPerformance. Panamera le bate pe amândouă la capitolul putere şi viteză de top: 462 CP faţă de 442 şi respectiv 362 iar viteza de top e 278 kmh pentru Porsche, limitată la 250 km-h pentru celelalte două.

Adică nu e scumpă şi proastă. Dacă vi se pare frumoasă voi ştiţi!

Combină un benzinar şi un motor electric şi atunci când merg în paralel dau 462 CP şi un cuplu de 700 NM. Prinde suta în 4,6 sec iar celorlalte două le trebuie puţin peste 5 secunde.

La anvergură se dă bătută, 5049 mm faţă de 5246 şi respectiv 5098. Dar atenţie, e mai lată decât amânduă şi are cel mai slab coeficient aerodinamic: 0,28 faţă de 0,26 sau 0,25.

Şi arhitectura motorului spune m,ulte sau poate aşa se explică diferenţele de putere: 6cil în V pentru Porsche respectiv Mercedes, 4 cil în linie pentru BMW.

Transmisia este automatică în 8 rapoarte numai Mercedes oferă una în 7.

Dar aceste valori dinamice pălesc în faţa avantajelor electrice. Autonomia în modul exclusiv electric este de 50 km, mai mare decât la rivalele amintite (48 km la BMW şi 33 la Mercedes).

Motorul electric se descurcă admirabil cărând cele 2 tone de aliaj cu viteze aflate chiar la limita legală pe autostradă, aşadar comportamentul exclusiv electric nu mai este o glumă proastă.

Ciclul complet de încărcare durează 6 ore, cât un somn bun şi odihnitor. Dacă se montează o priză specială bateria se încarcă în 4 ore dar asta nu e destul pentru un somn odihnitor. Dvs ştiţi cât dormiţi. Am mai spus că doar în vis veţi avea Porsche Panamera 4E Hybrid.

Leave a Reply